Kategoriat

Lisää juttuja

Blog Posts

Asiakkaat kertovat

Onnistuneen toimitilapalvelun resepti: kaksi yritystä, yksi suunta

Miten toimitilapalveluiden tuottajasta tehdään strategiaa tukeva kumppani? Workplace benchmark -tilaisuudessa puhuneiden asiantuntijoiden mukaan avainasemassa ovat kumppanusten yhteiset tavoitteet ja tilojen käyttäjien arkikokemus. Tammikuun lopussa ISS:n kotikentälle Ultimes Business Gardeniin kokoontui edustava joukko toimitila-asiantuntemusta, kun toimitilajohtamisen yhdistys FIFMA järjesti talossa Työympäristöt-teemaverkoston tilaisuuden. Tilaisuus oli avoin FIFMA:n…

Asiakkaat kertovat

Erinomainen asiakaspalvelu lunastaa lupaukset ja toimii brändinrakentajana

Erinomaisella asiakaspalvelulla on keskeinen rooli laadukkaan brändikokemuksen rakentajana. Kun asiakaspalveluprosessi toimii tehokkaasti alusta loppuun, voi yksittäisestä puhelinsoitosta tai sähköpostista olla uskomattoman lyhyt matka itse työn toteutukseen. Tähän pyrkii myös ISS:n monikanavainen asiakaspalvelukeskus, jonka toiminnasta vastaa Vakka-Suomen Puhelin Oy, VSP. Kun asiakas haluaa ottaa yhteyttä ISS:ään…

Asiakkaat kertovat

Tulevaisuuden oppimisympäristöjä kehittämässä

Suomi on ylpeä yliopistoistaan, jotka tarjoavat laadukkaan opetuksen lisäksi alueellisen kasvun mahdollisuuksia julkiselle sektorille, elinkeinoelämälle ja yrityksille. Yliopistojen valtakunnallisena kampuskehittäjänä toimii Suomen Yliopistokiinteistöt Oy, joka huolehtii yhdessä ISS:n kanssa siitä, että tulevaisuuden tilaratkaisut palvelevat monialaisia osaajia kaikkialla Suomessa. Suomen Yliopistokiinteistöt Oy:n perustehtävä on omistaa, rakennuttaa…

Asiakkaat kertovat

Sankaritoimintaa turvallisuuden puolesta

ISS Palvelut vastaa valtakunnallisesti Touhula-päiväkotien kiinteistöhuollosta. Päiväkodeissa kiinteistönhoitajat ovat arjen sankareita, roolimalleja ja turvallisuuden sanansaattajia. Oulussa Puulinnankadulla sijaitsevan Touhula-päiväkodin pihalla käy kuhina. Kymmenet päiväkotilapset hoitajineen ovat saapuneet ulos aurinkoon. Lumi kimaltelee marraskuun auringossa, hiekkalaatikkoleikit ovat vaihtuneet jo aikaa sitten lumileikkeihin. Pian pihalla alkaa ISS Palveluiden…

Asiakkaat kertovat

Astetta parempi asiakaskokemus käsipyyherulla kerrallaan

Siivouspalveluiden innovaatiot tehostavat arjen työtä ja parantavat asiakaskokemusta. Stockmannin tavaratalossa on käytössä älykäs käsipyyherullien kulutuksen seurantajärjestelmä FlowAbility, joka auttaa siivoojia suunnittelemaan työtä ja takaa asiakkaille kuivat kädet. Pienillä yksityiskohdilla on merkittävä rooli asiakaskokemuksen syntymisessä. Se tiedetään Stockmannilla, jossa asiakas on kaiken keskiössä. Ajattelutapa näkyy esimerkiksi…

Asiakkaat kertovat

Vaativa projekti, viihtyisä lopputulos

Finavia haluaa pitää Helsinki-Vantaan houkuttelevimpana lentoasemana Euroopan ja Aasian välisessä liikenteessä. Tavoite edellyttää monipuolisia palveluja ja lounge-tiloja. Iso askel otettiin, kun ISS:n toteuttama Plaza Premium Lounge avasi ovensa matkustajille. Toukokuun alussa Helsinki-Vantaan palveluvalikoima monipuolistui entisestään, kun lentoaseman uuteen länsisiipeen avautui Pohjoismaiden ensimmäinen Plaza Premium Lounge,…

Load more

Tilaa uutiskirjeemme