Kategoriat

Lisää juttuja

Blog Posts

Asiakkaat kertovat

Lääkkeiden toimituksia turvaamassa kokonaispalveluratkaisulla

Oriolan ja ISS:n yhteistyö on jatkunut ja kehittynyt vuosikausia. Kevään poikkeustilanteeseen sopeutuminenkin sujui siten jouhevasti: kriittisellä alalla toimivalle Oriolalle koronavirus merkitsi palvelutarpeen kasvua ja ISS on vastannut tarpeeseen joustavasti. ISS tuottaa terveys- ja hyvinvointialalla toimivalle Oriolalle useita palveluita. Sopimus laajeni kokonaispalveluksi vuonna 2015. Laajentumiselle oli…

Asiakkaat kertovat

Kumppanuus, joka pitää yhteiskunnan pyörimässä

ISS on jo vuosikymmenen ajan huolehtinut koko yhteiskuntamme kannalta oleellisen toimijan, Erillisverkkojen, tilojen toimivuudesta. Edes poikkeustila ei tätä kumppanuutta hetkauta. ISS Palveluiden ja Suomen Erillisverkkojen kymmenisen vuotta kestänyt yhteistyö kattaa noin 15 ”kolokohdetta” ympäri Suomen. Nämä kolokohteet ovat maan alla sijaitsevia suuria laitesuojakiinteistöjä, joiden tarkka…

Asiakkaat kertovat

Palvelut tarpeiden mukaan, myös poikkeusaikana 

Kun 90 prosenttia Outotecin työntekijöistä siirtyi etätöihin, ISS skaalasi palveluitaan ketterästi niin, että ne vastaavat tilanteen vaatimiin tarpeisiin. Nyt lounasta saa kotiinkuljetettuna henkilöstöravintolasta, osa toimistosta on suljettu energiankulutuksen vähentämiseksi ja toiminnassa olevassa osassa siivousta on tehostettu.   Outotecin ja ISS:n yli kymmenen vuotta kestänyt yhteistyö on…

Asiakkaat kertovat

Onnistuneen toimitilapalvelun resepti: kaksi yritystä, yksi suunta

Miten toimitilapalveluiden tuottajasta tehdään strategiaa tukeva kumppani? Workplace benchmark -tilaisuudessa puhuneiden asiantuntijoiden mukaan avainasemassa ovat kumppanusten yhteiset tavoitteet ja tilojen käyttäjien arkikokemus. Tammikuun lopussa ISS:n kotikentälle Ultimes Business Gardeniin kokoontui edustava joukko toimitila-asiantuntemusta, kun toimitilajohtamisen yhdistys FIFMA järjesti talossa Työympäristöt-teemaverkoston tilaisuuden. Tilaisuus oli avoin FIFMA:n…

Asiakkaat kertovat

Erinomainen asiakaspalvelu lunastaa lupaukset ja toimii brändinrakentajana

Erinomaisella asiakaspalvelulla on keskeinen rooli laadukkaan brändikokemuksen rakentajana. Kun asiakaspalveluprosessi toimii tehokkaasti alusta loppuun, voi yksittäisestä puhelinsoitosta tai sähköpostista olla uskomattoman lyhyt matka itse työn toteutukseen. Tähän pyrkii myös ISS:n monikanavainen asiakaspalvelukeskus, jonka toiminnasta vastaa Vakka-Suomen Puhelin Oy, VSP. Kun asiakas haluaa ottaa yhteyttä ISS:ään…

Asiakkaat kertovat

Tulevaisuuden oppimisympäristöjä kehittämässä

Suomi on ylpeä yliopistoistaan, jotka tarjoavat laadukkaan opetuksen lisäksi alueellisen kasvun mahdollisuuksia julkiselle sektorille, elinkeinoelämälle ja yrityksille. Yliopistojen valtakunnallisena kampuskehittäjänä toimii Suomen Yliopistokiinteistöt Oy, joka huolehtii yhdessä ISS:n kanssa siitä, että tulevaisuuden tilaratkaisut palvelevat monialaisia osaajia kaikkialla Suomessa. Suomen Yliopistokiinteistöt Oy:n perustehtävä on omistaa, rakennuttaa…

Load more

Tilaa uutiskirjeemme